Auteurs

Op deze pagina vind je een overzicht van alle auteurs die ooit voor Marketingmed hebben geschreven. Klik op de naam van de auteur voor meer informatie en de recente artikelen.

  • Redactie Marketingmed

    Redactie bij Marketingmed Als redactie van Online marketing blog Marketingmed zijn wij 24/7 op zoek naar ontwikkelingen op het gebied van Online marketing, Social media, SEO, SEA, WordPress en Psychologie marketing. Heb jij tips of suggesties?

  • Albert Mensinga

    Tekstschrijver, content- en inbound marketeer bij Albert Mensinga Creative Sinds 2010 schrijf ik blogs en artikelen over digital marketing en geef daarmee de kaders aan om online kanalen, zoals bedrijfswebsite, social media en webshop, optimaal te benutten voor content- en inbound marketing. Ik ben zelfstandig ondernemer en schrijf teksten voor B2B-ondernemingen. Mijn basis is corporate communicatie en PR, ik leg het accent op leadgeneratie. Ik haal de juiste informatie uit je organisatie en schrijf het voor je op. Mijn specialisatie is inbound marketing met als basis corporate communicatie en PR. Laat je website voor je werken!

  • Aldo Wink

    Digital marketing Specialist bij Stan & Stacy Aldo Wink is Digital Marketing specialist bij Stan & Stacy en helpt ondernemingen met demand generation en marketing automation. In het kort: Marketing Technology | Buyer Persona Developer | Marketing Automation | Inbound Lead generation | Loves Running and Coffee Addict.

  • Aleksander Szafrański

    E-commerce Marketing specialist bij Divante MSc in financiën en accountancy op de Wroclaw Universiteit van de economie in Polen. Tevens een gecertificeerd Google Adwords en Google Analytics specialist. Werkt bij Divante sinds 2014, op de eCommerce efficiëntie afdeling. Hier geeft hij onze eCommerce klanten een boost in de goede richting!

  • Alexander van Aken

    Begonnen met Cognitieve Kunstmatige Intelligentie aan de Universiteit Utrecht maar na 2 jaar geswitched naar Medische Biologie aan de VU. Vervolgens aan the University of Sussex gepromoveerd in biochemie en nog een aantal jaar onderzoek gedaan naar gehoorstoornissen en college gegeven over neurobiologie. Bekijk mijn Slideshares Ik vond het niet leuk meer aan de universiteit en ben overgestapt op online marketing. De probleemstellingen zijn anders maar ik gebruik dezelfde wetenschappelijke werkwijze, alles wordt gemeten. Mijn focus is technische SEO

  • Alexander Wijninga

    Ondernemen is inmiddels een passie, een fulltime job en een hobby. Met The Next Network ben ik vorig jaar begonnen als jonge student die dacht er wat van te kunnen maken. Inmiddels is het najaar 2014 en ben ik goed op weg om dat ook daadwerkelijk te doen. The Next Network is een social media consultancy die bedrijven helpt met het opzetten en onderhouden van sociale netwerken zoals Facebook, Twitter, Instagram enzovoort. Een greep uit ons portfolio is Bakkerij Bart, Goodzz en de Hogeschool van Amsterdam. Vriendelijk, ambitieus en enthousiast zijn drie kernwoorden die mij het beste omschrijven, het leukste aan ondernemen is dan ook het contact met personeel en klanten. Iets waarin ik het afgelopen jaar veel van heb geleerd en nog veel meer van kan gaan leren. Mocht je geïnteresseerd zijn geraakt in The Next Network of in mij als persoon ben ik op veel verschillende manieren te bereiken.

  • Alexis van Dam

    Alexis van Dam is Online Communicatie Strateeg bij Social Media Chef. Hij helpt professionals & organisaties aan meer business door implementatie van en training in Online Communicatie Strategie. Eveneens helpt hij bedrijven effectiever te laten werken en meer plezier te laten beleven door slimmer te werken. Hij is facilitator (LiveMindMapper & moderator) en adviseur voor interactieve bijeenkomsten bij Connection of Minds. Hij helpt organisaties beter en slimmer tot besluitvorming te komen. Geprikkeld? Heb je vragen? Bel 06 24 633 028

  • Alex Schuitemaker

    Creëer, verstuur, automatiseer en track je email nieuwsbrieven. INinbox maakt email marketing voor iedereen makkelijk, toegankelijk en effectief. INinbox is opgericht door en voor online marketeers en weet hierdoor wat wel en niet werkt. Deze kennis delen wij graag met onze klanten om samen de beste en meest effectieve email marketing campagnes op te zetten om maximaal rendement uit email marketing te halen. Wij streven ernaar de beste email marketing service te leveren die er online te vinden is. Voor startende email marketeers biedt INinbox - een uitgebreide gratis module aan.

  • Allard Jansen

    Freelance Online Marketeer | Student bij AJ Online Marketing | VU University Allard Jansen (21 jaar) heeft onlangs zijn studie Commerciële Economie succesvol afgerond en is begonnen als freelance online marketeer. Hij is gedreven om ondernemingen te helpen om hun online activiteiten effectiever in te zetten en meer uit hun doelen te halen. Allard is ambitieus, houdt van uitdagingen en onderneemt graag. Wil je eens met hem sparren of wil je meer weten over Allard? Kijk eens op zijn website.

  • Inanna van den Berg

    Consigliere: vertrouwenspersoon - steun en toeverlaat - regelt het voor je - rechterhand - klankbord - weet van de hoed en de rand - heeft kennis van praktijk en theorie - is dienstbaar - ... Voor ondernemers: Ambilicious kijkt samen met jou waar nu de schoen wringt: strategisch, organisatorisch, communicatie, logistiek en ... Voor schrijvers: Ambilicious zorgt voor de balans tussen taalkundig, technisch en plezier in het schrijven.

  • Andy Hoek

    Andy Hoek is zelfstandig online klantcontact en social media strateeg bij zijn eigen bedrijf Invalshoek. Andy helpt met het opbouwen van een persoonlijke relatie met klanten en gebruikers door het op de juiste manier inrichten van online klantcontact via kanalen als social media, email en webchat.

  • Annechien Tiggelaar

    Student Communicatiemanagement bij Hogeschool van Utrecht Annechien (22 jaar) studeert op dit moment Communicatiemanagement aan de Hogeschool van Utrecht. Momenteel zit ze in het derde leerjaar van haar opleiding. In het derde leerjaar heeft ze zich niet alleen bezig gehouden met het vakgebied communicatie. Naast haar passie voor (online) communicatie houdt ze zich ook graag bezig met designen. Daarom heeft ze dit jaar de minor ‘brand design’ gevolgd. Tijdens deze minor heeft ze een totaal nieuw merk uitgedacht en ontworpen. Benieuwd wat voor merk? Of hulp nodig bij communicatievraagstukken? Neem dan contact op met Annechien.

  • Anne van de Weerd

    Derdejaars Communicatiestudente bij Hogeschool Utrecht Ik heb grote interesse in de veelzijdige wereld van social media en brand management. Ik ben naast mijn studie werkzaam op de markt in Apeldoorn, waar ik al enkele jaren met veel plezier groente en fruit verkoop. Onder andere dit werk, mijn interesses en familie en vriendenkring hebben mij gevormd tot de persoon die ik nu ben: sociaal, gedreven en ga geen uitdagingen uit de weg! "No need to think outside the box, simply realize there is no box."

  • Anton Honing

    Online marketeer bij atHoning atHoning is een éénmanszaak uit Wijchen (GLD) en sinds 1,5 jaar actief op het gebied van Social Media en Content Marketing. Zijn slogan is "online meerwaarde" bieden aan ondernemers, medewerkers en professionals. Hij onderscheidt zich met zijn formule die hij zijn eigen 4 P's noemt; Professioneel, Praktisch, Persoonlijk en Prikkelend. Anton is gestart als LinkedIn trainer/coach en heeft enkele honderden mensen met LinkedIn geholpen. Hij is zeer actief met en op LinkedIn en vind het leuk en zinvol zijn kennis over te dragen. Zijn visie is dat LinkedIn vooral doelgericht ingezet moet worden waarbij je authentiek durft te zijn en intensief werkt aan je branding en netwerk. Zijn trainingen hebben vooral een persoonlijk en praktisch karakter. Daarnaast blogt hij graag via zijn website www.athoning.nl over zijn vakgebied waarbij hij zijn eigen stijl belangrijk vind. Anton geeft aan dat hij trots is als zijn blogs goed ontvangen en gedeeld worden. Een bijdrage op jullie (lees onze) site wordt door hem zeer gewaardeerd.

  • Arjon Bos

    Online Travel Marketeer bij Bungalow.Net Arjon Bos, geboren en getogen op de Veluwe, bouwjaar 1981. Opgegroeid in de bouwkunde, met een passie voor commercie en marketing. Inmiddels ruim 10 jaar ervaring in de off- en online klantbeleving waar ik spin in het web ben. Bedrijven inspireren en te motiveren met online marketing. Online bezoekers analyseren vanuit Google Analytics en de Customer Life Circle ontdekken om een stijging van klanttevredenheid en hogere klantretentie te realiseren geeft mij voldoening.