Auteur worden?

Er zijn honderden Online marketing blogs in Nederland en België te vinden, voor welk platform kies je dan om te gaan schrijven? Ga voor jezelf allereerst na wat je doelen zijn en wat je doelgroep is. Zodra je dat weet kun je kijken of je geschikt bent voor Marketingmed.

Een platform van jou en mij!

Heb jij verstand van internet marketing, social media en/of communicatie of juist een duidelijke mening over een van deze vakgebieden? Vind je het daarnaast ook leuk om te schrijven, mensen te helpen en te inspireren? Wij willen met Marketingmed niet alleen informatie bieden omtrent social media, internet marketing en communicatie maar tevens een verzamelplaats worden waar ondernemers informatie met elkaar kunnen uitwisselen en op de hoogte blijven van ontwikkelingen en updates in deze categorieën.

Marketingmed werkt met een professioneel auteursteam van ongeveer 100 auteurs uit alle windstreken van Nederland en België. Nieuwe auteurs die de kwaliteit waarborgen zijn welkom. Hieronder daarvoor wel een aantal belangrijke regels:

  • We plaatsen alleen inhoudelijke artikelen, gericht op het delen van kennis en visie, we plaatsen geen promotionele content of iets in deze richting.
  • Als auteur schrijf je op persoonlijke titel (en niet uit naam van een organisatie/bedrijf). Juist jouw mening maakt een artikel interessant.
  • De organisatie waarvoor je werkt kan uiteraard wel bij je naam en in je profiel vermeld worden.
  • Kwaliteit gaat ten alle tijden boven kwantiteit. We hanteren om deze reden dan ook een richtlijn van ongeveer 750 woorden per artikel. Dit vooral omdat we de auteur zo de kans bieden om dieper op het onderwerp in te gaan.

De ongezoute mening van de gastauteurs:

” Chelsea Bosters (Eigenaar red.) begeleidt mij zeer deskundig en is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op online marketing gebied. Tijdens het ontwikkelen van een artikel inspireert hij mij om mijn blog naar een hoog niveau te brengen. Op deze manier krijg je een zeer goed gelezen en kwalitatief hoog niveau artikel voor MarketingMed. ” – Danielle Riemersma – van der Staay 

” Het is zeker leuk om gastauteur te zijn bij Marketingmed! Zo’n 100 experts bij elkaar, altijd op de hoogte van het laatste nieuws! ” – Judy Gerritsen

Door de menselijke werkwijze tussen Marketingmed en de auteurs en de persoonlijke contacten tussen de auteurs is er echt een community rondom Marketingmed gecreëerd. Marketingmed bestaat niet uit de mannetjes die het opgericht hebben maar uit het gehele team. Het groepsgevoel is hierbij heel belangrijk, en dat stralen we met meer dan 100 auteurs ook uit naar de buitenwereld.

Voordelen op een rijtje…

  • Je kennis aan een snelgroeiende lezersgroep tonen
  • Begeleiding in het schrijven van artikelen
  • Auteursevents van Marketingmed, die 2 keer per jaar worden georganiseerd
  • Samen met Marketingmed Social media- en online marketing trainingen opzetten
  • Voor Marketingmed op pad gaan naar betaalde events op onze kosten

Zoals je ziet zijn er vele voordelen aan het schrijven op Marketingmed. En ergens bijhoren is stiekem ook wel leuk. Vul hieronder het contactformulier zo volledig mogelijk in en bekijk de brochure Gastbloggen voor Marketingmed wanneer je graag voor ons wilt schrijven of gewoon de mogelijkheden wilt ontdekken. Onze redactie zal ten alle tijden binnen 2 werkdagen contact met je opnemen

NEEM HIERONDER CONTACT OP!

Mijn kennisgebieden:

Artikel inzenden voor Marketingmed: